Per a futurs Educadors Socials
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

La figura del tutor

3 participantes

Ir abajo

La figura del tutor Empty La figura del tutor

Mensaje por usuari_mvillalo Miér Abr 26, 2017 10:32 am

Quan estudies presencialment, tens un tutor que, en teoría, està per ajudar-te amb tràmits, dubtes, etc... En el meu cas, no vaig saber ni com es deia la meva tutora. En canvi, a l'arribar a la UOC, el primer que fan es posar-te un tutor, amb el qual SI que tindras contacte constant. De fet, si no fos pel meu tutor, segur que l'haguès liada amb les matricules, o no hagues pogut tramitar l'AEP per aconseguir que em convalidin les assignatures que ja he fet a pedagogia...
Així que, una fet que m'agrada molt, és que el tutor es preocupa, t'informa i resol tot allò que necessites, el més aviat possible!

usuari_mvillalo

Mensajes : 9
Fecha de inscripción : 26/04/2017

Volver arriba Ir abajo

La figura del tutor Empty Re: La figura del tutor

Mensaje por Marta Sol Miér Abr 26, 2017 11:59 am

A mi el meu tutor també m'ha assessorat en algun moment que estava ben perduda. Ara, però, no em comunico amb ell per res. només a principi de curs per escollir assignatures i per alguna convalidació.
A vegades m'agradaria poder parlar-hi per telèfon o fer un skype per poder preguntar-li coses més obvies que a vegades em generen dubtes.

Marta Sol

Mensajes : 3
Fecha de inscripción : 26/04/2017

Volver arriba Ir abajo

La figura del tutor Empty Re: La figura del tutor

Mensaje por Oli Vie Abr 28, 2017 7:47 pm

Hola, jo si vaig tenir una tutora 10 , una persona que mirava molt pel grup de classe i estava per escoltar-nos i ajudar-nos amb les assignatures i dubtes, avui dia encara ens envia ofertes de treball,en vaig poder apuntar a la borsa d'ensenyament gracies a ella, i he treballat amb adolescents que és lo que més m'agrada.
En la UOC, la tutora només hi parlo per escollir les assignatures i res més, tot i que en cada assignatura els professors si que m'ajuden amb els dubtes I love you I love you

Oli

Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 28/04/2017

Volver arriba Ir abajo

La figura del tutor Empty Re: La figura del tutor

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.