Per a futurs Educadors Socials
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Llibertat per escollir assignatures

2 participantes

Ir abajo

Llibertat per escollir assignatures Empty Llibertat per escollir assignatures

Mensaje por usuari_mvillalo Miér Abr 26, 2017 9:52 am

Presencialment, les assignatures ja estan marcades per anys, en canvi, que a la UOC puguis escollir quina prefereixes realitzar abans o després, em sembla genial! Obviament tothom ha de seguir un camí (formació bàsica, obligatòries....), però poder triar entre una sèrie d'assignatures és un fet que jo no em vaig trobar a pedagogia. És a dir, tocava estadísitica i no m'ho podia deixar per l'any que ve i agafar una altra. Això, tot i que pot ser positiu, per a mi era un gran problema.

usuari_mvillalo

Mensajes : 9
Fecha de inscripción : 26/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Llibertat per escollir assignatures Empty Re: Llibertat per escollir assignatures

Mensaje por Usuari_Estela Miér Abr 26, 2017 10:31 am

Molt d'acord! fins i tot, la gran llibertat de "aquest semestre no puc agafar més de dues pels diners, temps o qualsevol motiu, faig dues" Normalment quan és presencial t'exigeixen un mínim de matriculació i després, a més, t'has de mirar que els horaris de les classes siguin bons, que potser et trobes una classe a les 8 i cap fins les 12!

Usuari_Estela
Usuari_Estela

Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 25/04/2017
Edad : 30
Localización : St. Adrià de Besós

Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.