Per a futurs Educadors Socials
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Establir relacions

3 participantes

Ir abajo

Establir relacions  Empty Establir relacions

Mensaje por usuari_mvillalo Miér Abr 26, 2017 9:41 am

Tot i que a la UOC també estic coneixent a molta gent, considero que no és la mateixa relació i no tinc la mateixa relació que amb companys que vaig conèixer estudiant presencialment. Un dels records més guays que tinc de pedagogia són les converses entre classes amb els companys i companyes, coneixer gent nova, opinions diferents i gustos diferents. És cert que això es pot produïr virtualment, però no és el mateix. Són persones amb les que, segurament, compartiras 4 anys i seras present en la seva evolució, de fet, pots influir directament, però en canvi, virtualment, aquest fet no està present.

usuari_mvillalo

Mensajes : 9
Fecha de inscripción : 26/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Establir relacions  Empty Re: Establir relacions

Mensaje por Marta Sol Miér Abr 26, 2017 11:57 am

A mi el que em preocupa sobre el contacte que tenim entre companys és també la manera de dir-nos les coses.
En el moment de fer treballs en grup, quan algú falla és molt més violent afrontar la conversa i sembla que es trenqui la confiança, en canvi quan et veus és molt més senzill que amb la comunicació no verbal ens entenguem sense mals entesos.

Marta Sol

Mensajes : 3
Fecha de inscripción : 26/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Establir relacions  Empty Re: Establir relacions

Mensaje por Pilivalle Jue Abr 27, 2017 5:35 pm

Hola,

Jo penso com tu mvillalo, fet de menys estudiant en la Uoc, el contacte directe amb els companys, la tertúlia entre classe i classe. Sempre he dit que estudiar a distància, és molt fred, però agraeixo el poder fer-ho ja que en viure lluny de les universitats presencials, perdria molt temps.

Marta, jo també veig aquesta realitat en la manera de dir-nos les coses, com el cara a cara no hi ha gens, però crec que manant missatges, en el qual es deixen les coses clares i de bon rotllo tot és possible.

Potser sóc una mica rància, perquè ni en la Diplomatura de Turisme, ni en el Grau d'Educació Social, he fet amistats, encara que aquest any en l'assignatura d'Identitat Consum i Vida Quotidiana, estic fent amistat amb la companya que fem les pacs, tot i que tenim gustos diferents i ens portem gairebé 26 anys de diferència. cheers

Pilivalle

Mensajes : 4
Fecha de inscripción : 27/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Establir relacions  Empty Establir relacions

Mensaje por nzapatal Jue Abr 27, 2017 6:46 pm

La veritat és que coincideixo amb el que plantegeu. Per la meva part he coincidit durant un temps amb una amiga, però no feiem les mateixes assignaures pq ella havia començat abans.
Per molt que avancem en les formes de comunicació mai podrà suplir el cara a cara, i trobo que és positiu que ho tinguem present.;que mirar als ulls, un somriure, una abraçada etc. entre d'altres coses són insubstituïbles Smile

nzapatal
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Establir relacions  Empty Re: Establir relacions

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.