Per a futurs Educadors Socials
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

L'atenció dels tutors/professors

3 participantes

Ir abajo

L'atenció dels tutors/professors Empty L'atenció dels tutors/professors

Mensaje por noeliadmj Miér Abr 26, 2017 9:19 am

Bon dia companyes
Una de les coses que més m'ha sorprès de la UOC i que, a la vegada, més m'ha a agradat és l'atenció dels professors que tenim tant el nostre tutor com els professors de cada assignatura.
Al començar la UOC pensava que l'atenció no seria tant directa com ho pot ser a una carrera presencial però estava equivocada. He pogut comprovar que l'atenció és encara millor que a la Universitat Presencial ja que els professors es troben en contacte directe per la plataforma on-line i contesten molt més ràpid que els professors presencials (quan envies missatges de correu electrònic per preguntar dubtes o quan demanes les notes dels examens) Very Happy

Vosaltres què en penseu?

noeliadmj

Mensajes : 4
Fecha de inscripción : 26/04/2017

Volver arriba Ir abajo

L'atenció dels tutors/professors Empty Re: L'atenció dels tutors/professors

Mensaje por usuari_mvillalo Miér Abr 26, 2017 9:44 am

Jo no ho veig tan així.. Si que es cert que són ràpids, fet que no trobem a la presencial, però perque estan conectats sempre, com nosaltres (és la seva feina, vamos). Els dubtes presencialment, els resolia parlant cara a cara, on no hi ha dobles intencions i on crec que si una cosa no es soluciona, és més fácil trobar una solució entre tots.

usuari_mvillalo

Mensajes : 9
Fecha de inscripción : 26/04/2017

Volver arriba Ir abajo

L'atenció dels tutors/professors Empty Re: L'atenció dels tutors/professors

Mensaje por Usuari_Estela Miér Abr 26, 2017 10:41 am

A mi era un tema que m'espantava bastant! Tenir un dubte i no poder aixecar-me a la taula del professor i que m'expliquès, per sort, amb l'eina dels debats si no trobes resposta d'un company, te la dóna el tutor. L'únic que trobo a faltar es la immediatessa, que alguna vegada he hagut de passar pàgina sense acabr d'entendre qué havia llegit, però bueno, és una altra forma d'estudiar, afrontar els problemes tota sola i tenir paciència esperant resposta. m'ha ensenyat a viure sense pressa! jajaja
Usuari_Estela
Usuari_Estela

Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 25/04/2017
Edad : 30
Localización : St. Adrià de Besós

Volver arriba Ir abajo

L'atenció dels tutors/professors Empty Re: L'atenció dels tutors/professors

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.