Per a futurs Educadors Socials
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Dinàmiques cara a cara

4 participantes

Ir abajo

Dinàmiques cara a cara Empty Dinàmiques cara a cara

Mensaje por noeliadmj Miér Abr 26, 2017 9:09 am

Bon dia noies!  Very Happy
Una de les coses que més trobo a faltar en relació a l'anterior carrera que vaig cursar de manera presencial és la possibilitat de realitzar dinàmiques de grup cara a cara amb els companys. Tot i que penso que en aquest grup ens estem avenint força bé i les dinàmiques són productives, crec que el fet de realitzar-les de forma presencial dóna moltes possibilitats a l'hora de conèixer realment a les persones i entablar amistats fora de l'aula.
També és cert que al fer-ho presencialment podem guanyar la batalla a la timidesa (cosa que a mi em passa molt sovint) i esforçar-nos per perdre la vergonya!
Una abraçada! Razz

noeliadmj

Mensajes : 4
Fecha de inscripción : 26/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Dinàmiques cara a cara Empty Re: Dinàmiques cara a cara

Mensaje por usuari_mvillalo Miér Abr 26, 2017 9:30 am

Totalment d'acord. Un dels aspectes que més em va agradar de fer la carrera presencialment també va ser la relació amb els companys, poder compartir dubtes i realitzar diferents dinàmiques. Tot i això, considero que l'autonomia que pots arribar a tenir a la UOC també pot aportar una gran quantitat de beneficis.

Però si, el que més trobo a faltar jo també és el tracte cara a cara amb la resta de companys, sobretot per intercanviar opinions.

usuari_mvillalo

Mensajes : 9
Fecha de inscripción : 26/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Dinàmiques cara a cara Empty Re: Dinàmiques cara a cara

Mensaje por clara_sr Vie Abr 28, 2017 1:04 pm

Es troben a faltar els típics sopars universitaris...i els cafès entre classes.....trobo que tot és molt fred, individualitzat però alhora és una vía molt útil per aquells que estudiem i treballem

clara_sr

Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 25/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Dinàmiques cara a cara Empty Re: Dinàmiques cara a cara

Mensaje por Oli Vie Abr 28, 2017 7:41 pm

Hola noies, jo també trobo a faltar el caliu de la gent, la interacció cara a cara, sobre tot en assignatures com la de dinàmiques que és tan necessari el contacte per avaluar be les activitats i les reaccions dels usuaris.
En la UOC ho faciliten molt però no deixa de ser virtual, en canvi si que podem fer les assignatures al nostre ritme. Laughing















..

Oli

Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 28/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Dinàmiques cara a cara Empty Re: Dinàmiques cara a cara

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.