Per a futurs Educadors Socials
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Llibertat horària

+2
noeliadmj
clara_sr
6 participantes

Ir abajo

Llibertat horària Empty Llibertat horària

Mensaje por clara_sr Mar Abr 25, 2017 6:23 pm

En el meu cas, sempre he convinat treball i estudis, des de que tinc 16 anys m'he trobat en la situación de haver de fer les dos coses a l'hora. QUan estudiava treball social convinaba universitat als matins i feina a les tardes però la vida social quedaba relegada a un segon terme ja que no disposava de temps lliure. El fet d'estudiar a la UOC et dona més marge per a poder muntar-t'ho tal i com et vagi bé i a petites estones, sobretot ara que sóc mare i els temps per a mi queden molt reduïts Sleep
Penseu que el fet de poder gestionar el temps a la vostra manera també es la gran virtud de la UOC?

clara_sr

Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 25/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Llibertat horària Empty Re: Llibertat horària

Mensaje por noeliadmj Miér Abr 26, 2017 9:05 am

Bon dia noies! Estic d'acord amb el que explica la Clara.
En el meu cas, quan vaig estudiar la primera carrera ho vaig fer de forma presencial ja que no ho havia de combinar amb feina fixe, tot i que si feia classes de repàs i treballava de cangur dos o tres dies a la setmana.
Actualment, sí que necessito més temps per poder treballar d'educadora a un centre psicoeducatiu de persones amb dependència i per tant, sí que és més fàcil poder estudiar per la UOC.
Així doncs, el que més m'agrada dels estudis on-line és poder escollir quan posar-te a realitzar la feina i estudiar en els moments que vas traient al llarg del dia.

noeliadmj

Mensajes : 4
Fecha de inscripción : 26/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Llibertat horària Empty Re: Llibertat horària

Mensaje por usuari_mvillalo Miér Abr 26, 2017 9:48 am

Totalment d'acord amb la Clara. Crec que la major virtud de la UOC és poder gestionar-te el temps. Tot i que jo intento tenir sempre un horari fix perque per les tardes treballo i nomès tinc el matí lliure, poder-te  conectar desde qualsevol lloc i a qualsevol hora és genial! Tothom no disposa del mateix temps, i quan s'ha de combinar familia/amics, estudis i feina... s'ha de poder tenir 24h disponible alguna d'aquestes coses! jaja

usuari_mvillalo

Mensajes : 9
Fecha de inscripción : 26/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Llibertat horària Empty Re: Llibertat horària

Mensaje por Usuari_Estela Miér Abr 26, 2017 10:38 am

La millor cosa de la UOC és la gran disponibilitat horària! Va ser el principal motiu pel qual vaig decidir estudiar online, ja que per pagar-la, necessito treballar i tenir disponibilitat completa és un plus a l'hora de trobar feina! A més, soc molt partidària d'estudiar quan em ve de gust (a no ser que tingui un enviament a la vista i no vagi bé amb la PAC Rolling Eyes jajaja) Jo, per exemple, soc molt més productiva a la nit i a mig matí, la resta del dia m'es moooolt dificil concentrar-me i estudiar com cal! A vosaltres us passa aixo? tenir un moment del dia de màxima productivitat i que fins i tot, et ve de gust estudiar! bounce
Usuari_Estela
Usuari_Estela

Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 25/04/2017
Edad : 30
Localización : St. Adrià de Besós

Volver arriba Ir abajo

Llibertat horària Empty Re: Llibertat horària

Mensaje por Oli Vie Abr 28, 2017 7:50 pm

Noies estic d'acord amb vosaltres, lo que més m'agrada de la UOC és la llibertat horaria i la d'escollir les assignatures, poder treballar i treure un grau és molt edificant, com diu Estela, jo sóc més productiva a la tarda i millor a les nits ben tard, que tots en casa ja dormen, ja,ja,ja. flower drunken

Oli

Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 28/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Llibertat horària Empty Re: Llibertat horària

Mensaje por Pilivalle Vie Abr 28, 2017 11:58 pm

Maques,

Estic totalment d'acord amb vosaltres...Em passa com a l'Oli que des dels 14 anys he hagut de treballar i estudiar alhora, el que té de bo tot que et poses a l'hora que tens lliure per llegir i fer pacs, això et dóna una gran llibertat. elephant

Pilivalle

Mensajes : 4
Fecha de inscripción : 27/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Llibertat horària Empty Re: Llibertat horària

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.