Per a futurs Educadors Socials
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Feedback sobre les assignatures

3 participantes

Ir abajo

Feedback sobre les assignatures Empty Feedback sobre les assignatures

Mensaje por clara_sr Mar Abr 25, 2017 6:18 pm

Per a mi, la gran dificultat d'estudiar on-line és el fet de que tot es torna una mcia més individualitzat: el fet de poder compartir apunts i hores d'estudis amb els companys i compartir així dubtes i també punts de vista sobre el material a estudiar....us trobeu també en la mateixa situació?

clara_sr

Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 25/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Feedback sobre les assignatures Empty Re: Feedback sobre les assignatures

Mensaje por noeliadmj Miér Abr 26, 2017 9:13 am

Estic d'acord amb el que has plantejat sobre la possibilitat de tenir més suport a l'hora d'estudiar o de realitzar treballs per la UOC.
Una de les alternatives que vaig poder utilitzar jo va ser el fet de tenir una amiga de la infància que havia estudiat Integració Social i que volia fer també la carrera d'E.S i vam decidir començar-la juntes i agafar les mateixes assignatures Very Happy
Després una companya de Criminologia va decidir sumar-se i ara també tinc el seu recolzament!

noeliadmj

Mensajes : 4
Fecha de inscripción : 26/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Feedback sobre les assignatures Empty Re: Feedback sobre les assignatures

Mensaje por usuari_mvillalo Miér Abr 26, 2017 9:26 am

Hola noies! Jo també estic d'acord.. Estudiar on-line significa que tot és més individualitzat i voler comparar opinions amb els companys, a vegades, és molt més dificil, o almenys la comunicació no és tan fluida. De fet, hi ha assignatures que no donen lloc al feedback entre companys.

Tot i això, també trobo que realitzar un treball en grup entre 3 o 4 persones,de manera on-line, pot ser una mica dificil també ja que coincidir pot ser dificil, tenint en compte que quasi tothom treballa. En canvi, si el grup és més gran, considero que és més fàcil poder coincidir però pot ser més difícil pendre una decisió o realitzar la feina d'una manera més equitativa.

usuari_mvillalo

Mensajes : 9
Fecha de inscripción : 26/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Feedback sobre les assignatures Empty Feedback sobre les assignatures

Mensaje por nzapatal Jue Abr 27, 2017 6:37 pm

D'acord amb tot el que exposeu. Per la meva part trobo a faltar el debat i les discussions, no en sentit negatiu, sino portiu pel fet enriquidor que aquestes aporten.
D'altra banda, la comunicació amb les altres idonat que no les veus t'obliga a filar més prim i expressar-te el millor possible per transmetre les teves idees, opinions, posicionaments, pensaments i reflexions. Crec que això ens ajudarà en la nostra futura tasca com a educadores.

Per últim, sento que estudiar a distància fa que m'organitzi millor
Fins ara

nzapatal
Invitado


Volver arriba Ir abajo

Feedback sobre les assignatures Empty Re: Feedback sobre les assignatures

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.