Per a futurs Educadors Socials
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Videotutorials dels professors.

3 participantes

Ir abajo

Videotutorials dels professors. Empty Videotutorials dels professors.

Mensaje por usuari_mvillalo Jue Abr 27, 2017 9:23 am

A l'assignatura d'Anglès II, el professor col·laborador, cada cop que ens havíem de grabar, ell també presentava la PAC a través d'un video. Ja que a la UOC hi ha molta autonomia, crec que seria una idea molt guay que els professors fessin una mica de videotutorial sobre el temari que es necessita a la PAC. No es necessari tenir 1hora de video explicant exactament tot, però considero que poder tenir aquestes eines podria facilitar la feina quan, per exemple, els enunciats de les PAC no s'expliquen gaire bé.

usuari_mvillalo

Mensajes : 9
Fecha de inscripción : 26/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Videotutorials dels professors. Empty Re: Videotutorials dels professors.

Mensaje por clara_sr Vie Abr 28, 2017 1:00 pm

Estic totalment d'acord. Inclús es podrien fer clases tutoritzades per aules virtuals o per Skype ja que a vegades hi han materials que creen molta confusió i t'ho has de manegar tot pràcticament sol...

clara_sr

Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 25/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Videotutorials dels professors. Empty Re: Videotutorials dels professors.

Mensaje por Pilivalle Sáb Abr 29, 2017 12:08 am

En haver fet la Diplomatura de turisme a la UOC, estudiar anglès i francès en la E.O.I i haver viscut a Irlanda, Galés i França, mai recomanaria fer classes d'idiomes a distància, costa molt, i necessites el tu a tu en els diàlegs i converses. Si que posaria, ja que vaig aprendre molt i això va ser el que em va fer aprovar els nivells de francès de la UOC, classes per Skype amb una amiga que és professora a Xile i de la qual vaig aprendre molt més que amb el que feia a la UOC, així que dono el meu vot a les classes per mitjà de Skype. A més de que tinc a un amic que treballa com a cap de qualitat en l'empresa Damm i com no pot anar a classes presencials, les fa per Skype i no us imagineu el bon nivell i el que està aprenent a les seves classes d'anglès, guauuu Cool

Pilivalle

Mensajes : 4
Fecha de inscripción : 27/04/2017

Volver arriba Ir abajo

Videotutorials dels professors. Empty Re: Videotutorials dels professors.

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.