Per a futurs Educadors Socials
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El debat espontani i immediat!

3 participantes

Ir abajo

El debat espontani i immediat! Empty El debat espontani i immediat!

Mensaje por Usuari_Estela Mar Abr 25, 2017 11:21 am

hola companys! que en penseu dels debats que sorgien a classe de forma espontània, que de vegades no tenien res a veure amb el tema però eren molt instructius? És una de les coses que més trobo en falta dels estudis virtuals... tot i que també sorgeixen debats molt interessants, de vegades em falta la passió que sentía a classe presencial quan algún company deia la seva i jo havia d'esperar a tenir la paraula per respondre! Aquesta part de contacte humà la trobo massa a faltar de vegades... que en penseu, us passa el mateix?? Shocked
Usuari_Estela
Usuari_Estela

Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 25/04/2017
Edad : 30
Localización : St. Adrià de Besós

Volver arriba Ir abajo

El debat espontani i immediat! Empty Re: El debat espontani i immediat!

Mensaje por clara_sr Mar Abr 25, 2017 6:16 pm

Tens tota la raó, jo trobo a faltar el caliu que es creaba a l'aula amb els/les companys/es i també el feedback amb els professors. Tot i que ho intentem a l'aula virual tot és molt més fred i costa crear contacte humà... Neutral

clara_sr

Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 25/04/2017

Volver arriba Ir abajo

El debat espontani i immediat! Empty Re: El debat espontani i immediat!

Mensaje por usuari_mvillalo Miér Abr 26, 2017 9:35 am

Com ha dit la Clara, el canvi més gran per a mi ha sigut no tenir persones al meu costat amb les que poder debatre allò que no entenc i el feedback amb les professors.
Tot i això, haver de llegir els moduls pel meu compte i intentar entendre-ho tot jo sola també ha sigut un element que he hagut d'anar millorant. He estat molt acostumada a escoltar a un profe explicant-me allò que no volia llegir, o que no entenia.. Ara bé, l'autonomia que tenim també és molt més elevada, i això també pot ser un punt fort!

usuari_mvillalo

Mensajes : 9
Fecha de inscripción : 26/04/2017

Volver arriba Ir abajo

El debat espontani i immediat! Empty Re: El debat espontani i immediat!

Mensaje por Usuari_Estela Miér Abr 26, 2017 10:27 am

A mi també em va passar allò de treballar el material pel meu compte! al principi era com "no se com es fa això, com relaciono el material amb les respostes? SOS!!" Però ara ho trobo molt cómode! la unica cosa que no m'agrada és que pel treball i el ritme de vida, no puc treballar i rellegir els materials com m'agradaria, però poc a poc!
Usuari_Estela
Usuari_Estela

Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 25/04/2017
Edad : 30
Localización : St. Adrià de Besós

Volver arriba Ir abajo

El debat espontani i immediat! Empty El debat espontani i immediat

Mensaje por nzapatal Jue Abr 27, 2017 7:01 pm

Si!

nzapatal
Invitado


Volver arriba Ir abajo

El debat espontani i immediat! Empty El debat espontani i immediat

Mensaje por nzapatal Jue Abr 27, 2017 7:12 pm

Si!

nzapatal
Invitado


Volver arriba Ir abajo

El debat espontani i immediat! Empty El debat espontani i immediat

Mensaje por nzapatal Jue Abr 27, 2017 7:22 pm

Bé, la tercera vegada que ho intento jajajaja. Coses dels espais virtuals, que de vegades la informació es perd.
Únicament comentar-vos que és veritat que es perd espontaneïtat però alhora l'escriptura a l'hora de comunicar-te afavoreix la qualitat de les intervencions. Genera certa estructuraven el pensament i l'aprofundiment en els discursos.

Així mateix la comunicació tot i no estar subjecte a horaris flueix a partir del compromís i el respecte per allò que fem i per les altres persones del grup.
Fins ara

nzapatal
Invitado


Volver arriba Ir abajo

El debat espontani i immediat! Empty Re: El debat espontani i immediat!

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.